wielkopolska

Od dnia 1 kwietnia 2013 roku wniosek o wpis do rejestru, zmianę w rejestrze i wykreślenie z rejestru składa się wyłącznie w postaci elektronicznej z wykorzystaniem bezpiecznego podpisu elektronicznego lub profilu zaufanego ePUAP.

Składanie wniosków o wpis do rejestru, wpis zmian w rejestrze oraz o wykreślenie z rejestru odbywa się poprzez Aplikację dla Praktyk Pielęgniarek i Położnych dostępną na stronie https://rpwdl.csioz.gov.pl    

  

INSTRUKCJA WYPEŁNIANIA WNIOSKU O WPIS DO RPWDL

 

1.Założyć konto w systemie  RPWDL pod adresem: https://rpwdl.csioz.gov.pl   

   zobacz instrukcję wypełniania wniosku o wpis do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą

 

2.Uzyskać uprawnienia do pełnego korzystania z systemu. W tym celu wypełniamy wniosek o nadanie uprawnień i wysyłamy do Biura Okręgowej Izby Pielęgniarek i Położnych w Koninie ( drogą pocztową, osobiście lub e-mailem: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.).

 

3.Należy dołączyć do wniosku  następujących załączników w formie skanów:

  •  dowód opłaty za wpis do rejestru praktyk zawodowych. W roku 2017  jest to kwota 86  zł.
  •  oświadczenie o znajomości i spełnieniu warunków wykonywania działalności leczniczej pobierz wniosek

4.Wypełniony wniosek podpisujemy certyfikatem bezpiecznego podpisu elektronicznego lub profilem zaufanym na ePUAP.

Uzyskanie certyfikatu bezpiecznego podpisu elektronicznego jest płatne, natomiast uzyskanie profilu zaufanego na ePUAP jest darmowe. Brak podpisu elektronicznego lub profilu zaufanego ePUAP oznaczać będzie brak możliwości składania wniosków w RPWDL dotyczących rejestracji, wykreślenia   praktyki lub dokonania zmian w rejestrze. Aby  uzyskać profil zaufany i go poświadczyć należy:

I etap - wejść na stronę ePUAP: www.epuap.gov.pl

II etap - założyć konto na ePUAP

III etap - zalogować się na swoje konto, następnie wejść w zakładkę moje konto – profil zaufany – załóż profil i wypełnić wniosek o nadanie profilu zaufanego.

W ciągu 14 dni od złożenia wniosku należy zgłosić się do  urzędu – do „punktu potwierdzającego" z dowodem osobistym, aby potwierdzić wniosek.

zobacz listę punktów potwierdzających na terenie OIPiP w Koninie.

 

5.Po podpisaniu wniosku, wysłać w systemie do organu prowadzącego rejestr.

W przypadku źle wysłanego, bądź  źle wypełnionego wniosku, organ rejestrowy może odesłać wniosek do uzupełnienia, dlatego bardzo proszę sprawdzać swoje konto w rejestrze podmiotów wykonujących działalność leczniczą. 

 

INSTRUKCJA  WYPEŁNIANIA WNIOSKU O WPIS ZMIAN W  RPWDL

 

1.Wypełnienie wniosku o wpis zmian w RPWDL i przesłanie go w formie elektronicznej.

2.Dokonanie opłaty za zmianę wpisu do RPWDL w kwocie 43  zł. w roku 2017.

 

 

INSTRUKCJA WYPEŁNIANIA WNIOSKU O WYKREŚLENIE Z  RPWDL

 

1.Wypełnienie wniosku o wykreślenie z RPWDL i przesłanie go w formie elektronicznej.

2.Do wniosku o wykreślenie trzeba dołączyć skan zaświadczenia o wykreśleniu w ewidencji działalności gospodarczej.

 

OPŁATY:

1. wpis do rejestru 86 zł (stan na 2017r.),

2. lub za zmianę wpisu w rejestrze - 43  zł (stan na 2017 r.).

Wpłaty należy dokonywać na konto:

Okręgowej Izby Pielęgniarek i Położnych w Koninie

ING Bank Śląski S.A.w Katowicach - Oddział w Koninie

02 1050 1735 1000 0090 3049 3655

tytułem: „opłata za wpis/zmianę wpisu/ do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą" (podać również nazwisko i imię oraz adres praktyki, za którą wniesiona jest opłata)

62-504 Konin, ul.Spółdzielców 3 (III piętro pokój  317), tel/fax (0-63) 244-44-50
NIP: 665-21-99-491 REGON: 310516650
Realizacja Rabanet: Rabanet

UWAGA! Ta strona używa plików Cookies.

Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.

2.Pliki cookies (tzw. „ciasteczka") stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.

3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu Okręgowa Izba Pielęgniarek i Położnych w Koninie, 62-510 Konin, ul. Spółdzielców 3, pokój 317.

4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu: a) dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb; b) tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości; c) utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;

5. W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne" (session cookies) oraz „stałe" (persistent cookies). Cookies „sesyjne" są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe" pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.

6. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies: a) „niezbędne" pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu; b) pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu; c) „wydajnościowe" pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu; d) „funkcjonalne" pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie" wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.; e) „reklamowe" pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.

7. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies.

Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).

8. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.

9. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.

10. Więcej informacji na temat plików cookies dostępnych jest pod adresem lub w sekcji „Pomoc" w menu przeglądarki internetowej.